چرا ما نمی‌توانیم بیکاری و گرانی را حل کنیم؟
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. لطفا نظراتتون را از ما دریغ نکنید. با تشکر
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 124
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 60304
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



روز خوش

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اجتماعی
اخبار روز ایران




دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به مشکلات که کشور ما در اوایل جنگ با آن مواجه بود، بیان داشت: کشور ما در یک سال اول جنگ به خاطر نداشتن امکانات و تجهیزات مناسب و نبود نیروی ورزیده با مشکلات زیادی مواجه بود.

* در یک سال اول جنگ رزمندگان ما چهار حمله بزرگ انجام دادند

وی ادامه داد: در یک سال اول هیچ یک از حمله‌هایی که بر ضد دشمن می‌شد منجر به آزادسازی بخش کوچکی از شهرهای کشور نمی‌شد.

رضایی در ادامه بیان داشت: در یک سال اول جنگ، رزمندگان ما چهار حمله بزرگ انجام دادند که در این چهار حمله حتی یک روستای کشور ما از دست دشمن بعثی آزاد نشد.

وی با اشاره به سپرده شدن امور سپاه به وی توسط امام(ره) بیان داشت: پس از در دست گرفتن فرماندهی سپاه ابتدا به شناسایی و وضعیت جنگ پرداختم و پس از بررسی امور جنگ چندین عملیات موفقیت‌آمیز برای آزادسازی کشور طراحی شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در ابتدای سال سوم، جنگ کشور ما به پیشرفتی از حضور در جبهه رسید که اقدام به علمیات عبور از مرزهای دشمن را طرح‌ریزی کرد.

وی بیان داشت: اجرای این نقشه نیاز به نیروی کارآمد و قوی داشت که بهترین گزینه مناسب برای پیشبرد این نقشه نیروی علویان در مازندران بود.

* مازندرانی‌ها در دوران جنگ وظیفه خود را به خوبی انجام دادند

رضایی ادامه داد: تیپ 25 کربلای مازندران بهترین گزینه برای حضور در قلب دشمن و اشغال خاک دشمن بود که پس از تبدیل این تیپ به لشکر، ماموریت‌هایی را لشکر 25 کربلای مازندران انجام داد که برای اولین‌بار در دوران جنگ تحمیلی رقم خورد.

وی با بیان اینکه مازندرانی‌ها در دوران جنگ وظیفه خود را به خوبی انجام دادند، بیان داشت: لشکر 25 کربلا به طور ویژه و در عملیات‌های متعدی ارادت خود را به انقلاب اسلامی ایران نشان داد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه تاکید کرد: وجود شهدا افتخاری بزرگ برای ملت ما است.

وی یادآور شد: ملت ایران در جنگ تحمیلی یک‌پارچه در برابر دشمنان ایران اسلامی ایستادگی کردند.


* ریشه بسیاری از مشکلات ارتباطی به تحریم‌های اقتصادی وابسته نیست

رضایی یادآور شد: باید ریشه مشکلات موجود در کشور بررسی شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نبود صنایع تبدیلی در منطقه دودانگه ساری بیان داشت: بسیاری از محصولات کشاورزی این منطقه به خاطر نبود صنایع تبدیلی از بین می‌رود.

وی اضافه کرد: ریشه بسیاری از مشکلات ارتباطی به تحریم‌های اقتصادی وابسته نیست.

رضایی به سوالات طرح شده بالا اینگونه پاسخ داد: اگر راه شهدا و رهبری را در جامعه ادامه دهیم نباید در کشور کوچک‌ترین مشکل اقتصادی داشته باشیم.

وی ادامه داد: راه اطاعت از رهبری را شهدا در دوران جنگ به ما آموختند و این راه در دوران جنگ انتخاب شد و ما موفق شدیم جنگ را به خوبی پیش ببریم.

* برای رفع مشکل کشاورز باید بازار گندم و برنج اصلاح شود

رضایی تاکید کرد: اگر موفقیت دولت‌مردان در حل مشکلات موجود کم است به خاطر این است که از راه شهدا فاصله گرفتند.

وی ادامه داد: وقتی بداخلاقی‌های سیاسی وجود دارد و مردم در پیشبرد اقتصادی در حاشیه هستند مشکلات کشور حل و فصل نمی‌شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: دولتمردان می‌خواهند خودشان در فعالیت‌های اقتصادی حضور داشته باشند.

وی به موضوع افزایش قیمت گندم در کشور اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکل کشاورز باید بازار گندم و برنج اصلاح شود.

رضایی با اشاره به حضور جوانان و رزمندگان در جنگ تحمیلی بیان داشت: همانطور که در دوران جنگ به مردم اعتماد کردیم در حال حاضر نیز نیاز داریم که به مردم در اجرای فعالیت‌های اقتصادی اعتماد کنیم.

وی تاکید کرد: راه شهدا اعتماد به مردم بود و برای عبور از موانع فعلی نیاز به اطاعت از ولی فقیه و حرکت در چهارچوب قانون اساسی داریم.

* مجلس باید قدرت سوال کردن از دولت را داشته باشد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: مجلس باید قدرت سوال کردن از دولت در مسائل مختلف اقتصادی سیاسی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه کشور در حال حاضر در شرایط ویژه و حساسی قرار دارد، بیان داشت: دشمن یک بار دیگر تصمیم گرفت رویای رودررویی با نظام را شروع کند و و با جلوگیری از فروش نفت و کاهش درآمد‌های ارزی به مقابله با کشور ما برخواست.

رضایی ادامه داد: دشمن تلاش دارد با استفاده از علم و فناوری کشور ما را به زانو درآورد و این یک رویایی بیش برای دشمن نخواهد بود.

وی صحنه رویایی ایران با دشمنان را مثل تشک کشتی ترسیم کرد و بیان داشت: دولت به نمایندگی از ملت ایران در روی این تشک حاضر شد و دولت باید بداند که روی تشک کشتی در برابر دشمن قرار گرفت که این تشک وابسته به مردم است و البته کسی که به نمایندگی از مردم در روی این تشک قرار می‌گیرد خیلی مهم است و برای پیروزی در این نبرد نیاز به حمایت همه‌جانبه از مردم دارد.

* در این رویارویی به مساوی و برابری با دشمن نیز قانع نیستیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: دو سال تحریم بر علیه ملت ما شروع شد و کشور ما در این دوره از تحریم‌ها که شبیه مسابقه کشتی است ما فعلا جلو هستیم و در این رویارویی به مساوی و برابری با دشمن نیز قانع نیستیم.

وی تاکید کرد: در شرایط فعلی نظام ما نیاز به پیوند و همبستگی دارد و ما به دنبال خاک کردن دشمن در این دوره از رویارویی هستیم.

رضایی ادامه داد: در دوره‌ قبلی که دشمن در برابر نظام ما قرار گرفت غیرمستقیم و با واسطه بود ولی در این دوره خود آمریکا در مسئله اقتصادی و فرهنگی روبروی کشور ما قرار گرفت.

وی با حساس خواندن شرایط فعلی کشور گفت: در رویارویی سوم با دشمن با همت و تلاش مردم و دولت‌مردان موفق می‌شویم که بر دشمن غلبه کنیم.

* در پشت سرگذاشتن تحریم‌ها نیاز به بهره‌گیری از راه شهدا داریم

وی ادامه داد: برای برون رفت از این مشکل نیاز به 8 تا 10 سال تلاش و کوشش داریم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: این مرحله از تحریم‌ها با استفاده از علم و فناوری و بهره‌گیری از دانش افتصادی و همراهی مردم قابل رفع است.

وی بیان داشت: با رعایت این مولفه‌ها و پشت‌سر گذاشتن این دوره از تحریم‌ها دیگر صحبت از جنگ در منطقه بر ضد ایران نیز مطرح نمی‌شود.

رضایی گفت: در پشت سرگذاشتن تحریم‌ها نیاز به بهره‌گیری از راه شهدا داریم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 23 تير 1391برچسب:, :: 20:30 ::  نويسنده : Hadi